اس ام اس جوک خنده دار

حیف نون میره خواستگاری بهش میگن حرف دلتو بزن میگه گشنمه!

+++++++++++

مسابقه 20 سوالی حیف نان :
- جانداره؟
- نه
- الهی ... چرا مرده؟!!!

+++++++++++

مامان پشت در حمام : مهدی!
مهدی : من تو حمومم بله.
- حمومی؟
- نه په نه تو ترافیک همت ام!!
- مسخره منظورم اینه که داری دوش میگیری؟
- نه په نه دارم رانندگی میکنم!

+++++++++++

و خداوند زمین و آسمان را آفرید و ساخت بقیه چیزها را به چین واگذار کرد!+++++++++++

فقط یک زن ایرانی میتونه به شوهرش بگه : من 5 دقیقه می رم خونه همسایه تو نیم ساعت یکبار غذا را هم بزن!

+++++++++++

دلم خواست چیست؟ قطعی ترین و منطقی ترین دلیل برای توجیه کاری که در آن گند زده اید!

+++++++++++

هیچگاه نه کسی رو ببخش! نه فراموش کن! سر فرصت بزن دهنشو سرویس کن! ( دکتر علی شریعتی با اعصاب خراب)!!!

+++++++++++

به حیف نون میگن طاقت شنیدن خبر بد رو داری؟ میگه آره بگو، میگن پدرت مرده. حیف نون میگه خدا مرگت بده فکر کردم یارانه ها رو قطع کردند!

+++++++++++

کیسه برنج محسن چیست؟ کیف سامسونت حیف نون برای مسافرت به تمام نقاط کشور.

+++++++++++

خدا آنروز که دنیا را نهاده به هرکس هرچه لایق بوده داده / به بلبل ناله مستانه داده ، به طاووس جعبه شاهانه داده / به جغد هم در خرابه لانه داده ، به شیر هم قدرت مردانه داده / به ما هم 40 تومن یارانه داده!

+++++++++++

مرد: چرا دعوامون میشه ، تو عصبانی نمیشی؟ -- زن: خودمو کنترل میکنم -- مرد: چجوری؟ -- زن: توالتو میشورم! -- مرد: چه ربطی داره؟ -- زن: آخه با مسواک تو میشورمش

+++++++++++

آقای داماد چه کاره هستن؟
توی شرکت پاکسان کار میکنن
اونجا کارشون چیه دقیقا
به سلامت خانواده می اندیشن!

+++++++++++

نمی‌خوام پز بدم
تحقیرتون کنم
سرکوفت بزنم
مایه‌دار بازی دربیارم و اینا …
ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنکگ
۲ رو خشخاشی

+++++++++++

خدا شانس بده چیست !؟
عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود
نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی
دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند

+++++++++++

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم
“زن چه میخواهد؟”
گوگل بعد از
۲۰ دقیقه پاسخ داد
“ما همچنان در حال جستجو ایم !”


نظرات شما عزیزان:

dadash
ساعت19:23---28 آبان 1390
داداش اس ام اس جوك بزار باشه
پاسخ:باشه


دهکده غمها
ساعت10:58---25 آبان 1390
سلام پاسخ:سلام ممنون الان میام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط هستی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 200807
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

javahermarket